بزرگترین ومعتبرترین مرکز فروش تاور ایران

http://towercrane.rozblog.com/
اینـتر وب اینـتر وب
آرشیو
تبلیغات
تبلیغ در فان تبلیغ در فان
خرید قطعات بلدوزر کوماتسو

شركت كوماتسو در كشور ژاپن تأسيس شده است. فعاليت اين شركت در زمينه ساخت ماشين­آلات سنگين  صنايع زميني ، دريايي ، دفاعي و هوايي است. شركت كوماتسو ماشين­آلات خود را به اقصي نقاط سراسر دنيا به فروش رسانده است و با استفاده گسترده اين ماشين­آلات اين شركت را وادار نموده تا قطعات ماشين­آلات خود را نيز در اختيار مصرف­كنندگان واقعي خود قرار دهد. قطعات بلدوزر كوماتسو نيز از جمله قطعاتي است كه به كار گرفته مي­شوند. در ايران نيز شركت كوماتسو پارت ، خدمات خريد قطعات بلدوزر كوماتسو را به خريداران خود ارائه مي­دهد.

اين شركت از طريق كارشناسان ماهري كه در بخش فروش وب­سايت خود دارد به مشتريان خود كمك مي­كند تا بهترين قطعاتت بلدوزر كوماتسو را با قيمت ارزان و همچنين با كيفيت بالا فراهم نمايند. در ضمن شركت كوماتسو پارت با خدمات پس از فروش ، قطعات بلدوزر كوماتسو فروخته شده را براي مشتريان هميشگي خود ضمانت مي­كند. شركت كوماتسو ژاپني داراي بهترين ماشين­آلات است و براي تمامي كشورها امكان كارهاي راهسازي را داده است . در اين بين ايران نيز عقب نمانده و با گرفتن نمايندگي كوماتسو ، خريد قطعات بلدوزر كوماتسو را نيز ارائه مي دهند .. قطعات بلدوزر كوماتسو شامل : موتور، گيربكس ، شاسي ، فاينال درايو ، فرمان ، سيستم هيدروليك ، ظرفيت مخازن روغن و خنك كننده­ها ، وزن كاري ، ريپر ، تجهيزات تيغه و غيره .

بلدوزرهاي جديد كوماتسو داراي ويژگي­هاي گسترده­اي هستند كه كارايي بيشتري را براي كاربران فراهم آورده است . شركت كوماتسو پارت درنظر داشته كه قطعات بلدوزر كوماتسو را براي مشتريان از طريق وب­سايت طراحي شده خود دردسترس شما عزيزان قرار دهد و به شما كمك كند كه قطعات را به راحتي خريداري كنيد . شركت كوماتسو پارت براي مشترياني كه قطعات بلدوزر كوماتسورا خريداري مي­كنند واحد پشتيباني را هم طراحي نموده تا شما بتوانيد از اين افراد مجرب راهنمايي­هاي مورد نيازتان را از آنها بپرسيد.


ارسال نظر در " خرید قطعات بلدوزر کوماتسو "

کد امنیتی رفرش